Sjuk?

Caesar väkte mig 4 gånger i natt/morse av att han hostade med ett kruppliknande host.
Var tvungen att gå upp och in i hans rum och peta på honom för att se att han fortfarande andadaes, vilket han då gjorde som tur var.
Det händer rätt ofta att jag kollar honom,är väl lite rädd av mig.
Lite väl nojig men jag vet inte vad jag skulle göra om något hände honom nu.
Han var inte sig själv idag.
Det var det jag skulle komma till.
Han har varit hängig och gnällt nästan hela dagen och han vill bara vara nära oss hela tiden vilket kan bli ganska påfrästande och svårt ibland.
Han ville inte ha gröt och han ville inte ha modersmjölksersättning som han brukar få.
Han ville inte ens ha fruktpuré så det var bara till att amma för det var det enda han ville ha.
Har hört att bröstmjölk är bra till mycket :P
Om det var så att Caesar hade ont i halsen vilket vi trodde att han hade så kanske det var därför som han bara ville ha bröstmjölk för det kanske lindrade det onda :) man vet aldrig.
På kvällen åt han som vanligt iaf.
Då ville han ha fruktpuré (äpple,päron,apelsin) den gillade han :)
Nu sover han som en liten bebis (kl 23:13)
Hoppas han sover hela natten nu utan problem.
Ja det var lite om denna dagen :) ha det bra alla ni som läser min blogg :)


VÄLKOMMNA!
Mail: [email protected]
Hemsida: jankan86.zoomin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0