Amning!

Har nu minskat ned på amning ganska mycket nu!
Förut ammade jag min son 6-8 ggr om dagen men nu har jag minskat ned det och har hamnat på 1-2 ggr om dagen.
Då jag väl ammar honom så äter han bara i 5-10 min och det känns rätt onödigt så jag brukar försöka hålla det och ge han andra saker istället men det hjälper inte.
Han blir jättearg och skriker och rivs till han får bröstet och när jag väl då ger honom det är han så trött att han somnar där vid bröstet.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna sluta amma honom.

Det hade varit kul med en chatt här så man kunde prata med andra mammor.
Ska försöka fixa en sån, har hittat några på google som man kan lägga in på sin sida men jag har aldrig fattat hur man ska göra.
Men jag ska göra ett nytt försök när jag får tid.
Om det är någon som läser detta nu och vet hur man gör så meddela gärna mig på min hotmail: [email protected]

Det var lite om idag. Ber om ursäkt till alla er som läser min blogg att jag inte har så mkt tid till att skriva här men jag ska försöka bättra mig!

kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0