Öppna förskolan!

Då har man provat på den andra öppna förskolan som ligger i Fessberg kyrka :) den var klart mycket bättre enligt mig men jag kommer fortsätta att gå i den andra med Caesar också för att få in så mycket som möjligt att göra i veckorna, mår skit av att bara gå hemma.
Caesar är inte lika gnällig när man är ute som när man sitter hemma.
Han kan gnälla och skrika hål i skallen på en ibland alltså.
Nej jag gnäller inte :) och jag oönskar honom inte, säger bara som det är och ni som klagar på att jag klagar har det säkert lättare än vad jag har det :P
Jag är så gott som ensamstående, Fredrik är sällan hemma på dagarna och jag har hand om allting själv.
Tror faktiskt att ni har mer hjälp av era sambosar än vad jag har :) det gör det hela enklare för er och ni har väl aldrig varit så utmattade av barnaskrik och gnäll att ni svimmat av frustration av att inte veta vad ni ska göra för att ni gjort allt? Ni har säkert någon som tar över när ni inte orkar mer.
För mig är det inte så :) hur trött jag än är kan jag inte ta en paus :)
Det kan säkert ni!?
Åter tillbaka till öppna förskolan.
Caesar har hittat en "kompis" där som har ett skitcoolt namn :D (Viking)
Han är äldre än Caesar och kan gå men är lite ostadig.
Caesar använder honom som klätterställning :)
Jag ska ev dit i mån själv med Caesar vid 9 tiden.
Fredrik kan inte följa med.
Får se om Viking är där i mån, annars är säkert Ella där :) hon är också kul att dra i :)

Annars idag så har jag provat att ge Caesar rån och lite banan idag :) mosad banan i tallrik gick bra men äta dom i bitar gick inte :P bita på bananen var mera mums :D
Lite mer att städa efteråt men gud så skoj det är att se hur mycket han klarar av att göra själv :D
Nyss var han ju bara en liten bebis.
Eller ja bebis är han väl ännu men han var mindre bebis då. Hittade även fot/handavtryck från det att han var 1 månad gammal :) ska göra en nu ikväll nu när han är 7 mån :P skulle gjort det när han blev ett halvår men då viste jag inte att vi hade vattenfärg så det glömdes av :P

Had de gött :D


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0