Många läsare 9/11-09

Det hela inlägget idag handlar om hur man komenterar på min blogg, det är många som kontaktat mig på andra sätt och förklarat att dom inte vet hur man gör så här kommer en liten beskrivning :)

Idag pratade jag med min mor.
Fick reda på där ifrån att en av mina mostrar "Iréne" gillar att läsa min blogg och enligt min mamma då blev välldigt orolig att jag skulle sluta skriva eftersom jag skrivit tidigare i ett blogginlägg att jag skulle lägga ned men det tänker jag inte göra.
Har för många som uppskatta min blogg och här skriver jag vad jag känner/tänker och tycker och det är det många som gillar att läsa.
Gillar inte att sätta upp falska väggar.
Går ofta rakt på sak och säger rakt ut vad jag tycker, det är inte alltid så bra då men här skriver jag iaf vad jag vill och här kan folk välja själva om dom vill läsa eller inte.
Lovade även min mamma att jag skulle försöka förklara för min lilla moster hur man komenterar här.
Så Iréne och många andra, om ni scrollar (rullar ned sidan ned till slutet på detta meddelande så ser ni en text där det står komentarer (0).... :) klicka på den så kan ni komentera! Tror inte att det är ett måste att skriva i E-post. Det räcker nog bara med namn. Men prova så får vi se om det fungerar. Om det inte fungerar för dig nu Iréne så skriv till min mamma.
Hoppas att det funkar för alla er nu som vill komentera på min blogg :)
Bläddra ned nu så ser ni nog komentarer(0)
-
-
-
-
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0