Lägga ned!

Hej alla kära bloggare och läsare! Mu är det som så att jag har 2 stycket bloggsidor som jag försökt att hålla igång men det är väldigt svårt att först skriva i den ena och sen ska man skriva något i den andra men det ska ju helst inte vara samma text eftersom denna handlar mera om vad jag gör med Caesar och mina tankar med mera men jag skriver minst lika mycket om det i den andra bloggen så varför inte bara ha en då?! Om ni är intresserade av att fortsätta läsa min blogg så finns den på jankanplankan.blogg.se ..... det var det jag hade att säga idag. Jag kommer alltså inte att skriva i den här bloggen mer. Tillslut kommer jag radera den när jag är säker på att alla har sett detta! Ha det bra sålänge så ses vi på andra bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0