Gosegris! 20/11-09

Lillkillen har varit så gosig idag. Han skulle sitta i knät och suga på tummen och plocka med min haka. Han skulle se allt jag gjorde. Jag fick inte sätta ned honom i hans lekhage för då började han skrika direkt och sträkte sig efter mig. Får ju släppa honom där lite ibland ändå då även om han inte vill. Han måste ju lära sig att leka lite själv också. Det går inte längre att släppa honom ur syne för han ska vara på allt han inte får ha. det är roligare än dom 2 stora lådorna med leksaker han har som han får ha. Typiskt barn *ler*


Vi var även en sväng till IKEA och köpte lite saker till Caesars rum och hallen. Ett bord som vi ska ha telefonen på och en röd matta till Caesars rum + tavelramar och en byrå som han ska ha bredvid bytbordet att ha sina kläder i för just nu har vi dom inne hos oss i vårt sovrum och det är jobbigt att springa och hämta dom när man står och byter blöja på honom. Här kommer iaf lite bilder på det vi köpt idag.


Korten från fotograferingen kom idag med.
Han blev så söt på korten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0