Fars-dag! 8/11-09

Idag är det fars dag!
Pappa Fredrik har faktiskt inte fått något idag,han får vänta till Caesar kan göra något åt sin pappa själv.
Det ska ju komma ifrån honom inte från mig.
Har läst och hört många mammor som köpt saker som ska vara "från" den lille men det tycker inte jag räknas :)
Många tycker jag är taskig för att jag tänker så men även Fredrik tänker så, så vi hoppade faktiskt det.
Hade kunnat haft lite tårta eller något och bjudit över Fredriks föräldrar då men dom är förkylda just nu och då vill vi inte ha dom här så dom smittar Caesar, så det får väl bli en liten fika längre fram kanske?! :)
Annrs idag så har jag bara storstädat hela dagen.
Skrev en lista på vad som skulle göras och är fortfarande inte klar.
Klar med listan men det ser fortfarande rörigt ut här :/ men det är mest pga att Caesar rör en massa saker som han inte får ha nu så då slänger man upp det lite här och var så att han inte når det.
Skåpet i hallen har fortfarande ingen dörr, allt hamnar där och Caesar drar ut och man trycker bara tillbaka skiten in där så varje gång man går ut i hallen så ser man den där förbannade röra som gör mig så ledsen.
Känns som om man städar förgäves just nu!
Sen får man tjata på Fredrik med för att det ska bli något gjort.
Han plockar lite här och sen fastnar han vid tv:n.. plocka lite där och sen fastnar han vid datorn.
Men det är väl såhär jag får ha det antar jag?!
Jag gillar bara inte att hålla på att springa och tjata på honom.
Jag är Caesars mamma inte Fredriks!
Jag ska inte uppfostra honom!

Jaja! just nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe (sååååå gott) det var efter en kämpig dag.
Caesar ville inte alls sova ikväll, han somnade runt 21:00 tiden.
Han försökte göra allt för att hålla sig vaken den lilla skiten :P
Men nu sover han iaf!
.
.
.
Ha det gött alla som läser och följer min blogg :)
Komentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0