Ej ensam!

Fredrik är i Gävle med sin pappa, han åkte kl 8 i morse.
Vet inte när han kommer hem.
Det beror på om dom kör hela vägen hem till Göteborg inatt eller om dom kör halva vägen och sen stannat och sover.
Så istället för att sitta ensam hela dagen fram till läggdags så har jag varit hemma hos älsklingens mamma i Landvetter hela dagen med Caesar.
Tack för en underbar dag Susanne :)
Det hade varit grymt segt att sitta här hemma och låta timmarna gå och vara orolig för älsklingen.
Caesar åt jättebra idag när jag matade honom med sked, vet inte om det var för att vi var i Landvetter eller vad det var för det brukar bara gå om "pappa" matar men nu gick det bra!
Han har sovit väldigt lite idag också men jag tror han saknar pappsen :)
Har lagt honom för natten nu, jag tror att han sover men det återstår att se snart :)
Ja det var lite om den här dagen :)
Tack för att ni läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0