Babysim! 10/11-09

Idag på morgonen var jag på babysim med Caesar!
Fredrik var inte med för han är förkyld.
Caesar simmade iväg med armpuffarna idag också, helt själv :) sen fick alla bebisar åka rutchbana.
Det tyckte Caesar var roligt.
Regnet det bara öser ned idag också, man blir så deppad av detta väder :( jag vill ha sol och 25 grader varmt :) då trivs jag bäst.
Brukar även gå till babyrytmik på tisdagar men jag vet inte om jag ska gå dit idag.
Känner mig så trött och seg efter badet och jag tror Caesar känner likadant.
Just nu ligger han och sover, han var så trött efter badet, gav han lite banan och sen slocknade han!
Han åt en halv banan själv idag, det tycker jag är mycket mat för en bebis :P
Han älskar bananerna när dom är sådär söta och nästan övermogna och mjuka.
Får se hur länge han sover!
När han vaknar så ska jag göra lite gröt till honom :) ev lägga i lite banan också!
Annars händer det inte så mycket mer idag.
Blir bara till att hålla sig inne för ute är det inget kul alls.
Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe :)
Ha det bra alla bloggläsare!

För komentar: tryck på komentar(0) här nedan!
|
|
|
|
|
|
V

Kommentarer
Postat av: Pawo(:

allt bra idag?(:

2009-11-10 @ 12:17:42
URL: http://pauliinegranliii.blogg.se/
Postat av: Pawo(:

förutom att jag är sjuk så är det heltt okej.

2009-11-11 @ 09:11:09
URL: http://pauliinegranliii.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe när det äts banan här hemma så slinker det ner en hel :D Man undrar var allt tar vägen i den lilla kroppen =)

2009-11-11 @ 22:19:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0