Välkommen till min nya blogg!

Hej alla bloggare!
Denna blogg kommer jag använda till att skriva ned mina tankar och känslor om mitt liv som mamma. 
Jag kommer säga rakt på sak vad jag känner,tänker och tycker om allt.
Det kommer bli en väldigt privat blogg men jag känner att jag behöver skriva av mig någonstans.
Man behöver någon att prata med men ibland vill man inte "prata" med någon om vissa saker, för mig känns det bättre att skriva ned allt jag tänker på.
Det kan vara fler som har det som jag och känner igen sig i många saker.
Kanske finns det någon där ute som också har barn, kanske funderar du på något och vill ha någon att prata med och dela dina tankar om barn!
Det är välkommet att höra av sig till mig.
Jag kommer att lämna min mail längst ned på sidan efter att jag har skrivit om det är så att just du vill prata om något?!
Jag tänker inte skämmas för det jag skriver och det som skrivs till mig kommer jag inte att hänga ut.
Jag hoppas att ni kommer gilla min blogg.
Dock kommer den kanske inte uppdateras så ofta eftersom "barn tar tid"
Men jag kommer iaf skriva minst en gång i veckan, kanske mer!
Ha det så bra så länge!
Kram


Om du vill prata om något som rör barn,förlossning,graviditet,förhållande med mera så finns jag här!
Mail:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0